• contact@promovare-business-website.ro
  • 0748-201.900

Branding

Branding

Branding si Identitate vizuala

Indiferent ca reprezinti o companie mica sau mare, realizarea unei identitati vizuale este la fel de importanta. Aceasta se concretizeaza in logo-ul firmei, culori, motto, toate regasindu-se pe o multitudine de materiale promotionale. Pentru o imagine unitara iti oferim o gama larga de produse online (web) sau print.

Daca doresti ca identitatea companiei tale sa fie usor de recunoscut, sa fie admirata si remarcata intr-un timp scurt, vei avea parte de un plus de imagine si te vei bucura de aprecierea clientilor si a partenerilor tai de afaceri, iar echipa noastra iti sta la dispozitie pentru orice solicitare.

Serviciile dedicate pentru compania ta

– Design logo
– Creare slogan
– Carti de vizita
– Mape de prezentare
– Materiale publicitare
– Identitatea vizuala a unui website

Brandingul reprezinta un pas important in realizarea imaginii unei companii in mediul web (online). La baza identitatii vizuale a unui site sta un web design armonios, care imbina logo-ul, formele, culorile, fonturile intr-un stil unitar. Webdesign-ul site-ului comunica. Prin web design sunt transmise mesaje, valori, sentimente. Cu ajutorul web design-erilor nostri vom evidentia elementele definitorii ale companiei tale si le vom sintetiza fie sub forma unui logo fie sub forma layout-ului website-ului. Obiectivul nostru este sa cream prin web design cele mai originale modalitati de prezentare a esentei companiei tale, care sa iti permita castigarea unui loc in mintea clientilor.

Un nume de brand nu este altceva decat un cuvant care ramane in mintea cumparatorului. Forta unui brand este reprezentata de capacitatea sa de a influenta comportamentul de cumparare. Cum piata e din ce in ce mai competitiva iar clienti trebuie sa aleaga intre o multime de firme care ofera aceleasi servicii/ produse , trebuie sa stim sa ne diferentiem . Stim cu totii ca nu “cel mai bun castiga” , ci cel care se promoveaza cel mai bine si ramane in mintea consumatorului. Daca ai reusit sa fii un brand in industria in care activezi , deja este mult mai usor sa vinzi . Iar brandul inseamna venituri mai mari si concurenta mai mica .